Home › Forums › Examenforum Frans HAVO eerste tijdvak 2026 › havo vraag 12
De 1e bewering is een wel heel erg diepgaand en dus erg moeilijk voor een havo leerling. Ze worden een beetje erin geluisd.
De 3e bewering is ook pittig. Ik sluit mij aan bij de reactie van Liesbeth Heintjes.