Bij mij hetzelfde helaas Niels. Vorig jaar vond ik het een prima examen, na een heleboel jaren met kritiek. Toen ik dit examen maakte dacht ik: het lijkt lastiger, maar ik kon de vinger er niet precies opleggen waarom. Nog niet geanalyseerd .Bijna alle lln tot het einde bezig. Ik vermoedde al dat de tekst over de 2cv heel lastig zou zijn en idd scoren ze daar nauwelijks. Op scholierencom lees ik dat lln het mee vonden vallen, maar mijn groep heeft t slechter gedaan dan ooit. Heel erg jammer.