Reageer op: Algemene opmerkingen over vmbo-examen Frans

#20641
Maartje
Gast

Ik sluit me aan bij bovenstaande. Het valt me o.a. op dat al onze sterke leerlingen beduidend slechter scoren op dit examen dan op alle oude examens waarmee ze geoefend hebben. Zo jammer!