#20643
Nala
Gast

Veel leerlingen hebben inderdaad la géante. Omdat er geen aanhalingstekens bijstaan zoals bij ‘la deuche’, is het wel een beetje ambivalent. Het beste antwoord is la géante des mers, maar ik zou het toch fijn vinden als ‘la géante’ ook goed gerekend mocht worden. Maar zolang dat niet is besloten hoop ik dat iedereen zich houdt aan het correctiemodel zodat het eerlijk blijft. Ik zou daar graag toe oproepen.