Jammer dat er zo weinig afbeeldingen bij de teksten zaten. Ik heb het examen zelf ook gemaakt en er relatief lang over gedaan, in vergelijking met andere jaren. Ik vond de teksten ook niet allemaal even aansprekend en de vraagstelling soms erg lastig. Mijn leerlingen vertrokken ook niet met een goed gevoel, terwijl er gedurende het schooljaar goede resultaten behaald werden en ze met vertrouwen aan het examen begonnen. Jammer!