#20710
Dries van den Elzen
Gast

Mijn leerling antwoordt: “Hij wilt zijn werken laten leven.” Nu staat er in de tekst (r74): “il faut que ça vive. C’est aussi pour ça qu’on l’immortalise par la photo.”

Eerlijk gezegd vind ik har antwoord beter dan dat in het nakijkmodel: Het doen leven is het doel en het vereeuwigen wordt expliciet als middel genoemd.

Wat zouden jullie doen? Goed rekenen?