#20735
chris
Gast

complimenteren heb ik ook fout gerekend.
Als een leerling schrijft: sommige voorbijgangers reageren negatief, dan is is dat ook te vaag, denk ik. Of zouden jullie dat goedkeuren? Er staat niet specifiek bij dat mensen het werk niet waarderen.
Het zou schelen als het correctiemodel hier een aanvulling krijgt!