In de eerste instantie leek het examen me best goed te doen, maar direct erna sprak ik mijn leerlingen die het allemaal ontzettend moeilijk en veel vonden. Ze zaten ook allemaal tot het einde. Helaas qua resultaten een historisch dieptepunt van 24,4. Had geen sterke klas, maar had het ook weer niet zo slecht verwacht. Heb wel heel veel aan leesvaardigheid gedaan, dus ik ben erg teleurgesteld.