Voor los “bedanken” valt nog wat te zeggen, maar los “onverdraaglijk” zou ik fout rekenen. Want misschien is hun reactie wel onverdraaglijk?
Wat vinden jullie van “veel vinden het niet leuk”. Ik vind “niet leuk” wel heel mild tegenover “insupportable”. Wat denken jullie?