Reageer op: Algemene opmerkingen over vwo-examen Frans

#20863
Margreet
Gast

Het leek mij goed te doen. Veel lln waren eerder klaar (i.t.t. voorgaande jaren). Maar het kan ook zijn dat ze gewoon klaar waren met de examens an sich… Tekst 2 en tekst 4 zijn minder goed gemaakt. Gemiddeld hebben ze bijna 36 pt, ben niet ontevreden.