Reageer op: Algemene opmerkingen over havo-examen Frans

#20582
Niels
Gast

Dag collega’s,

Wat zijn jullie ervaringen? Mijn leerlingen zaten allemaal tot het einde. Ik dacht (net als voorgaande jaren) dat het examen best te doen was. Net klaar met nakijken en de resultaten vallen (net als voorgaande jaren) erg tegen.