Reageer op: Algemene opmerkingen over vmbo-examen Frans

#20587
Sophie Glem
Gast

Het examen valt echt tegen. Ik heb nog nooit zo’n laag gemiddelde gehad. Het hele jaar door deden de leerlingen het goed tijdens het oefenen, maar dat is niet terug te zien in dit examen. Er waren geen plaatjes en er kwamen veel onbekende woorden in voor. Ook de syntaxis van de teksten was zeer verwarrend. Als de tekst nog te doen was, waren de vragen juist moeilijk.De leerlingen konden hiermee niet laten zien dat ze Frans begrijpen.

Een echte teleurstelling!