Reageer op: Algemene opmerkingen over havo-examen Frans

#20588
Dan
Gast

Ook hier lang gewerkt. Ikzelf vond het wel te doen. 10 leerlingen met gemiddeld 29,3. N= 0,4 of 0,5 zou prettig zijn.