Ook hier veel leerlingen tot het einde in de zaal. Ik vond het zelf goed te doen maar helaas echt een historisch lage score en ik begrijp zelf eerlijk gezegd niet waarom. Ik vermoedde ook al dat de tekst over de 2cv heel slecht gemaakt zou zijn en inderdaad nauwelijks punten kunnen geven bij die tekst. Hopelijk een iets hogere normering dan vorig jaar maar ik vrees van niet