Reageer op: Algemene opmerkingen over vmbo-examen Frans

#20597
KV
Gast

Ik heb het examen zelf even gemaakt. Maar wat was het taai tov vorig jaar. Qua taalgebruik mn werkwoordgebruik was het behoorlijk ingewikkeld. Ook afbeeldingen ontbraken veelal. Alle oefenexamens gingen voldoende maar nu houd ik mijn hart vast. Ik had ook het gevoel op het eind “ o we moeten nog wat makkelijks toevoegen “ of zo. Heel bijzonder examen ! Leerlingen kwamen ook in tijdnood doordat veel meer opgezocht moest worden tov vorig jaar. Zonde. Viel ook tegen qua te verwachten onderwerpen irt KLV