Bij mij ook alle leerlingen (21) tot het einde blijven zitten. Scores tussen 20 en 41 pt, met gemiddeld 29,4 pt. Ik zou graag een n-term hoger dan 0,5 willen hebben, maar ik denk niet dat het gaat komen. Vragen 19, 20, 24, 33 à 37 vaak lastig geweest (ook voor mij als corrector: wat is wel/niet goed?). Ik ben heel benieuwd…