#20631
willeke
Gast

ik vond deze vraag lastig te beoordelen. Veel leerlingen beginnen met 2 foute antwoorden bij nummertje 1 en geven bij nummertje 2 een goed antwoord. In het correctiemodel dat je alleen de eerste 2 gegeven antwoorden mag goed rekenen, en dat betekent dus 0 punten. Jammer!
Daarbij is het woord ‘insupportable’ op bijzondere manieren vertaald. Ik kwam ‘ongenietbaar’, ‘onuitstaanbaar’, ‘niet mooi’, en ‘onacceptabel’ tegen. Ik ben er nog niet uit of ik dit goed kan/mag rekenen. Wat vinden jullie?