Reageer op: Algemene opmerkingen over havo-examen Frans

#20634
willeke
Gast

ik vond het examen prima te doen, er kwam veel bekend examenvocabulaire in voor. Ik had de indruk dat er minder invulvragen met signaalwoorden in voor kwamen en daar hadden we veel op geoefend. Mijn leerlingen gaven aan het een makkelijk examen te vinden, maar de resultaten liegen er niet om. Heb het gemiddelde nog niet bekeken maar er zitten een paar dieptepunten tussen van 13, 15 en 17 punten en dat drukt de gemiddelde score aanzienlijk.