Ook fout gerekend om dezelfde reden, maar dit onderscheid was wel moeilijk te maken voor de gemiddelde havist. Was fijn geweest als in de vraag iets was toegevoegd (of dikgedrukt) over de algemene benaming..
Er staat ‘het automodel’ ik heb geredeneerd dus idd niet die van hem, maar zover kwamen mijn meeste lln niet.