Home › Forums › Examenforum Frans VMBO GL en TL eerste tijdvak 2026 › Algemene opmerkingen over vmbo-examen Frans
Ik sluit me aan bij bovenstaande. Het valt me o.a. op dat al onze sterke leerlingen beduidend slechter scoren op dit examen dan op alle oude examens waarmee ze geoefend hebben. Zo jammer!