#20653
Sido van Westreenen
Gast

Ik begrijp het ook als de leerlingen voor La belle Lochoise hebben gekozen. Er wordt gevraagd naar een andere benaming voor la 2CV. In feite is la Deuche dezelfde benaming, alleen afgekort en in spreektaal.