Reageer op: Algemene opmerkingen over havo-examen Frans

#20662
Anne
Gast

Ik vond het een goed examen, maar ook wat vervelend door de vele vragen over’Op welke vraag wordt geen antwoord gegeven?’. Dat wordt eentonig. De laatste teksten (9 t/m 11) zijn minder goed gegaan. Leerlingen kwamen in tijdnood. Het is denk ik wel een examen dat goed determineert. Leerlingen die zwak in leesvaardigheid zijn hebben extreem slecht gescoord: 12 tot 22 punten. Franstalige leerling haalt 44 punten. Resultaten vallen me over het algemeen tegen: gemiddeld 26 punten (groep van 12).