#20664
Alwin
Gast

Op basis van regel 3.3 zou la belle lochoise goed gerekend moeten worden. Er wordt gevraagd om een andere benaming en deze naam wordt er ook aan gegeven. Het zou inderdaad fijn zijn als er een aanvulling komt om het correctiemodel zodat alle leerlingen gelijk behandeld worden.

Een leerling van mij had ook une oeuvre d’art sur roue. Dit heb ik wel fout gerekend omdat het geen benaming is, maar een beschrijving.