Wat een teleurstellend resultaat voor mijn leerlingen en uiteraard ook voor mij. En dat terwijl we veel aan leesvaardigheid gedaan hebben. Niet alleen de tekstzwakkeren, maar ook de goede leerlingen gingen onderuit. Gestruikeld over de vraagstelling? Ook ik hoop op een goede N-term, onze Havo-leerlingen verdienen het.