Mijn leerlingen vonden dit examen best moeilijk. Ik vind het wel vergelijkbaar met de examens van de laatste jaren. Misschien tikkeltje lastiger? Vooral bij de tekst over de 2CV wordt echt slecht gescoord. Bijna alle leerlingen zaten tot het einde in de zaal.