Reageer op: Algemene opmerkingen over havo-examen Frans

#20671
Armand
Gast

Mijn leerlingen vonden dit examen best moeilijk. Ik vind het wel vergelijkbaar met de examens van de laatste jaren. Misschien tikkeltje lastiger? Vooral bij de tekst over de 2CV wordt echt slecht gescoord. Bijna alle leerlingen zaten tot het einde in de zaal.