#20674
Armand
Gast

Veel leerlingen noemen bij mij ook alleen “la géante”.
Het correctiemodel vraagt wel héél duidelijk om de volledige Franse benaming. Hoe vervelend het ook is, om er voor te zorgen dat onze leerlingen zoveel mogelijk gelijk worden beoordeeld, zullen we ons hier wel allemaal aan moeten houden.