Hier ook leerlingen die bij het eerste antwoord niet de juiste woorden kiezen (ze vinden hem onverdraaglijk, ze supporten het werk niet etc) maar dan bij het tweede antwoord zeggen: Sommigen stellen vragen en anderen bedanken hem .
Officieel dus hier maar 1 punt te geven (eerste antwoord is fout, tweede antwoord is correct).