Home › Forums › Examenforum Frans VMBO GL en TL eerste tijdvak 2026 › vmbo vraag 10
Ik heb ook veel die het een traditie noemen. Voor nu ook fout gerekend, maar snap de denkwijze van leerlingen wel.