7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #1187
    Frans Zelfsprekend
    Gast

    Geef hieronder uw commentaar bij vraag 10

    #20569
    Marianne
    Gast

    Bij ontzettend veel leerlingen lees ik antwoorden als: reünie houden als traditie/ er een familie reünie komt/ er een reünie wordt georganiseerd. En bij een aantal dat de traditie wordt voortgezet.
    In de intro staat: cette réunion a été organisée à la demande de leurs ancêtres. Logisch in mijn ogen dat leerlingen het antwoord geven dat er een reünie komt, omdat de voorouders willen dat ze elkaar blijven zien.

    #20577
    Susanne Kuijten
    Gast

    Ik reken ‘reünie’ goed, want dat is elkaar zien.

    #20590
    Sophie Glem
    Gast

    Ik reken reunie ook goed.
    De antwoordmogelijkheden zijn te beperkt. En de titel is inderdaad verwarrend.

    #20681
    Anne
    Gast

    Veel leerlingen antwoorden dat de traditie wordt voortgezet. Ik heb het nu wel fout gerekend. Het gaat om zeker acht leerlingen. Toch begrijp ik dit antwoord.

    #20695
    Mark
    Gast

    Ik heb ook veel die het een traditie noemen. Voor nu ook fout gerekend, maar snap de denkwijze van leerlingen wel.

    #20747
    Ursula
    Gast

    Ik heb ook op zijn minst 4 leerlingen die schrijven: de traditie wordt voortgezet. Ik sta in dubio wat betreft de punten want ze benoemen dan weer niet precies wat de traditie is terwijl ze wel begrijpen er is een tradie.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: vmbo vraag 10
Je informatie: