Reageer op: Algemene opmerkingen over havo-examen Frans

#20705
Rona
Gast

Ook mijn leerlingen hebben veelal tot het eind gezeten. Ik denk dat dit door de soort vragen kwam, waarbij meer gedetailleerd gelezen moet worden.

Vraag 2 is geen goede vraag, want geen van de antwoordopties is juist. Zie de opmerkingen bij de vraag op dit forum. Jammer dat hierdoor meteen aan het begin van het examen extra stress ontstond.

Vraag 37 is onhandig gesteld. Zie opmerkingen bij de vraag op dit forum.

Ik hoop dat het Cvte echt nog even naar beide vragen wil kijken en dat er een aanpassing komt / hiermee rekening wordt gehouden met de N-term.
Mijn gemiddelde is lager dan eerdere jaren.