Home › Forums › Examenforum Frans HAVO eerste tijdvak 2026 › havo vraag 37
Helemaal eens met de reactie van Coco. Ook ik heb een melding gedaan bij het Cvte en kreeg dezelfde reactie als Barbara. laten we hopen op een aanvulling op het correctiemodel.