#20752
Hanneke de Haas
Gast

Volgens het correctiemodel moeten we alleen “la géante” fout rekenen, Dat heb ik ook gedaan.
Ik hoop wel dat er een aanvulling op het correctiemodel komt waarin staat dat ook alleen “la géante” als antwoord goed wordt gerekend.
De leerling laat dan zien dat hij/zij de vergelijking met een reuzin heeft begrepen.