Reageer op: Algemene opmerkingen over havo-examen Frans

#20760
Maika
Gast

De teksten kunnen er mee door, ook al zijn sommigen inderdaad wel een tikkeltje saai. Ik heb dit jaar meer moeite met een aantal vragen/vraagsoorten. Waarom kies je ervoor om 5 van de 11 teksten te beginnen met ‘Op welke vraag wordt geen antwoord gegeven?’ of ‘Wat lees je niet?’. Lekkere openingsvraag! Bovendien, wat toetsen we hier eigenlijk? Alsof een leerling ooit een brochure of een stukje tekst gaat lezen om zich vervolgens af te vragen wat er niet staat…
Hoe dan ook, ik hoop op een N-term van minimaal een 0,7, net als vorig jaar (terwijl ik dat toch echt een beter examen vond dan dit). Scores van twee kleine groepen: 27p en 31,4p gemiddeld.