Reageer op: Algemene opmerkingen over havo-examen Frans

#20782
Stephanie
Gast

Over het algemeen vond ik het leuke teksten, maar dachten mijn leerlingen anders over. Dat kan, wat we wel allemaal vervelend was dat er zo veel ‘omgekeerde’ vragen in stonden. Op het vwo kun je dat doen, maar dat moet je niet aan een havisten vragen. Jammer, hopelijk kunnen ze dit enigszins compenseren met de N-term.