#20783
Jolanda
Gast

Wat vinden jullie van het antwoord:

1. Onverdragelijk
2. Bedanken

Ik neig naar wel een punt toekennen aan het tweede deel (bedanken), maar 1 is te vaag (wat is er onverdraaglijk?)

Wat vinden jullie?