Ik heb iemand die hetzelfde antwoord heeft gegeven: “de vaat externaliseren”. Voor nu heb ik het afgekeurd, omdat ik me afvraag of duidelijk genoeg is dat de afwas dan extern gedaan wordt of niet. Echter, externaliseren kan ook uitbesteden betekenen en dat staat wel in het antwoordmodel… dus ik twijfel hier wel over.