Mijn resultaten vallen erg tegen. Mijn leerlingen vonden het erg lastig en veel. Ik heb zelf erg veel moeite met het feit dat er zoveel negatieve vraagstellingen zijn, en zelfs met dubbele ontkenningen omdat ook in de antwoordopties nog een ontkenning verborgen zit. Erg jammer. Ik hoop van harte op een fatsoenlijke n-term.