Het leek mij goed te doen. Veel lln waren eerder klaar (i.t.t. voorgaande jaren). Maar het kan ook zijn dat ze gewoon klaar waren met de examens an sich… Tekst 2 en tekst 4 zijn minder goed gemaakt. Gemiddeld hebben ze bijna 36 pt, ben niet ontevreden.