Reageer op: Algemene opmerkingen over vwo-examen Frans

#20868
willeke
Gast

een oké examen. Veel wel/ niet vragen maar gelukkig ook wat vragen waar leerlingen per goed antwoord een hele punt konden krijgen. In het Havo examen zaten er volgens mij wel 5 vragen in die gingen over wat er NIET in de tekst staat. Ben heel blij dat dit hier niet het geval was. De literaire tekst vind ik altijd een aanwinst.
Mijn leerlingen vonden de tekst over Abd al Malik echt een drama en de tekst over Simone de Beauvoir een feestje (vooral herkenning vanwege de litertauurlessen). Gemiddeld rond de 36 punten in beide clusters, ik ben zeker niet ontevreden.