Reageer op: Algemene opmerkingen over vwo-examen Frans

#20869
Thomas
Gast

@Charlotte
Ik vind het altijd jammer dat er bij tekstbegrip zo’n duidelijk verschil bestaat tussen vwo- en gymnasiumleerlingen. Gymnasiasten scoren over het algemeen beter, maar bij het bepalen van de N-term wordt daar geen onderscheid in gemaakt. Dat pakt uiteindelijk nadelig uit voor veel vwo-leerlingen.