Mensen aannemen voor werken in de afwas en afwassers in dienst nemen lijkt me echt fout. In de tekst staat letterlijk: ‘créer un poste de plongeur? Impossible.
Plongeur is afwasser, dus de tekst zegt echt dat dit niet de oplossing is. Moet, naar mijn mening, echt fout gerekend worden.