@Bianca
‘hoe reageren voorbijgangers als Ador op straat aan het werk is volgens de laatste alinea’
Antw:’zij vinden het onverdraaglijk
Voor mij blijft dit antwoord vooralsnog vaag.
Ik ben zeker niet uit op ‘discussiëren’ maar ik ben op zoek naar argumenten om het goed/niet goed te rekenen. Volgens mij is dat het doel van dit forum: open met elkaar uitwisselen en meningsverschillen onderzoeken.