11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Frans Zelfsprekend
    Gast

Geef hieronder uw commentaar bij vraag 22

DocentFrans
    Gast

1 van de 22 leerlingen heeft deze vraag goed…

willeke
    Gast

ik vond deze vraag er één waarbij de antwoorden op een presenteerblaadje werden gegeven, maar dat vonden mijn leerlingen duidelijk niet het geval. Eén leerling antwoordt met ‘rondvaartboten’ in plaats van ‘boten’. Omdat de 2 andere elementen wel klopten ben ik geneigd om het goed te rekenen. Is dit te soepel?

Carien
    Gast

jammer dat hier niet de gangbare regel is gehanteerd dat 2vd3 goede antwoorden toch 1 punt opleveren. Bij mij ook maar 2 lln die ze alle 3 goed hadden. En ik dacht ook dat t een inkoppertje was.

Anne
    Gast

Ik heb ook een leerling die 2 vd 3 antwoorden goed heeft. Maar ( net als bij rondvaartboten) maakt deze leerling er zandstormen van. Het woord storm had ze begrepen

Esther
    Gast

Een leerling heeft ipv stormen, onweer opgeschreven. Bij tempête in het woordenboek wordt onweer ook als vertaling gegeven, de andere 2 (boten en vissen) heeft de leerling goed. Een punt toekennen ?

Louise
    Gast

Ze hadden de vraag beter anders kunnen stellen: Van welke bedreiging heeft het koraal op zee wél last? Nu hebben leerlingen “in het aquarium” aangestreept en geven ze antwoorden die met het aquarium te maken hebben ipv de gevaren van de volle zee.

Rona
    Gast

Zandstormen en rondvaartboten lijken mij niet goed, onweer wel.

Vicky
    Gast

Wat vinden jullie van: “de zwaarte van de storm”?

Resi
    Gast

Wat vinden jullie van ‘stormvloed’ in plaats van ‘stormen’?

Vicky
    Gast

Van de dieren – Wat vinden we hier van?
    Het woord dieren staat in regel 21-22, dus ik heb het idee dat de leerling voor dit antwoord op de verkeerde plek heeft gekeken. Deel 1 en 2 van het antwoord zijn wel goed.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
Reageer op: havo vraag 22
Je informatie: