10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Frans Zelfsprekend
    Gast

Geef hieronder uw commentaar bij vraag 32

Resi
    Gast

Bij deze vraag heeft 1 leerling opgeschreven: “internationaal gaan”, en een andere leerling: “sterren worden (beroemd)”. Bij het eerste antwoord mist ‘beroemd’ en bij het tweede antwoord mist ‘wereldwijd’. Ik twijfel of ik het goed kan rekenen.

willeke
    Gast

ik vind beide antwoorden te vaag. Zou het zeker niet goed rekenen

Karen
    Gast

‘De bekendste van de hele wereld worden’ heeft zowel bekend als wereldwijd, maar klopt niet helemaal. Ik twijfel of ik dit mag goed rekenen. Wat vinden jullie?

Anne
    Gast

Resi ik zou dat antwoord ook niet goedkeuren. De bekendste van de wereld worden vind ik ook niet kloppen. Sorry

Rona
    Gast

Bekend blijven over de hele wereld ipv bekend worden. Fout? Of houdt ‘blijvend bekend zijn’ in dat je dan beroemd bent?

Maria
    Gast

Ik zou het goed rekenen.ze snappen waar het om gaat.

Maria
    Gast

Bekend is een synoniem van beroemd dus bekend worden wereldwijd ipv beroemd zou ik goed rekenenen. De bekendste van heel de wereld is weer iets anders .

Jacqueline
    Gast

2 van mijn leerlingen gaven als antwoord : “sterren worden” Ik heb dit niet goed gerekend omdat het woord étoile wél in dezelfde alinea stond, maar in een andere context. ik vermoed dat mijn 2 leerlingen dit woord herkend hebben en daarop hun antwoord gebaseerd.

Resi
    Gast

Veel dank voor jullie reacties!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
Reageer op: havo vraag 32
Je informatie: