15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Frans Zelfsprekend
    Gast

Geef hieronder uw commentaar bij vraag 40

Carien
    Gast

Dat dient als voedsel, zonder voor planten te noemen. Heb t fout gerekend, wat vinden jullie? Wel goed?

DocentFrans
    Gast

Carien: zal ik ook fout rekenen. Er staat duidelijk iets in het antwoordmodel met voedsel en planten.

DocentFrans
    Gast

Wat denken jullie van: ”maaltijd voor planten”?

Delphine
    Gast

Zonder “planten” zou ik het fout rekenen. Vwb. “maaltijd voor planten”: dat zou ik wel goed rekenen net zoals alles wat te maken heeft met “eten”. Toch?

Anne
    Gast

Maaltijd voor planten is 100% goed. Daar twijfel ik niet over. Is idd eten voor planten dus een maaltijd : )

Anna Leeuw
    Gast

Wat vinden jullie van het antwoord: ‘mest’ voor planten

Els
    Gast

Hier had ik veel leerlingen die voeding voor planten en dieren hadden. Waar ze de dieren zijn tegengekomen, is mij een raadsel, maar ik heb wel de neiging om het goed te rekenen. En wat doe ik met “het is goed voor de planten”?

Carien
    Gast

‘Het is goed voor de planten’ zou ik te vaag vinden voor een punt en ze moesten de zin ‘dient als’ afmaken. Zal wel een gevalletje tijdgebrek zijn. Jammer!

Jeanine
    Gast

Wat vinden jullie van het antwoord “drinken voor planten”?
    Het begrip is er wel, denk ik, maar het gebruik van het woord “drinken” maakt dat ik het in eerste instantie fout heb gerekend. Nu ga ik twijfelen. Is drinken niet ook bedoeld als voeding in deze formulering? Wel of geen punt toekennen?

Anne
    Gast

Hrjne is vloeibaar. Daarom zegt de leerling drinken : ) Vast voedsel klopt dan niet helemaal denkt de leerling mogelijk

Caroline
    Gast

Wat zouden jullie doen met het antwoord: voeding voor het zeeleven?

Berna
    Gast

Hi, wat zouden jullie doen met:
    – Dient als “vitamine” voor planten in het water? / “voedingsstof” voor planten in het water?

Carien
    Gast

voedingsstof zou ik ok vinden, vitamine niet.

Henry
    Gast

Hier ook iemand die voeding voor dieren en planten als antwoord geeft. Ik neig naar fout. Wat denken jullie?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
Reageer op: havo vraag 40
Je informatie: