4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #1209
    Frans Zelfsprekend
    Gast

    Geef hieronder uw commentaar bij vraag 32

    #20570
    Marianne
    Gast

    Ik vind huiswerk maken ook goed. Zeker omdat er in de tekst na de : staat les devoirs scolaires passent au premier plan. Dat begrijpt de de baas.
    als het rustig is hoeft er niet bij.
    Hij laat schoolwerk voor gaan zou ik ook goed willen rekenen (ook hier staat na de : , voor leerlingen een signaal dat er een antwoord komt).

    #20591
    Sophie Glem
    Gast

    Ik heb ook meerdere antwoorden waarin de leerlingen geschreven hebben: school gaat voor het werk – school is belangijker…
    Ik zou dit ook goed willen rekenen.

    #20753
    Gast
    Gast

    Wat vinden jullie van het antwoord: “als het rustig is, mag ze haar huiswerk maken”.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: vmbo vraag 32
Je informatie: