8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Frans Zelfsprekend
    Gast

Geef hieronder uw commentaar bij vraag 15

Luci
    Gast

Wat doen jullie met: “andere levende wezens” ? Er staat niet specifiek bij dat e mensen bedoelt.

Margo
    Gast

@ Luci: dat heb ik fout gerekend. In het antwoordmodel staat echt volkeren/mensen. Ze hebben hier niet over planten en dieren. Dus hebben ze dat stuk tekst dan niet goed genoeg begrepen.

Maria
    Gast

Er wonen ook mensen in de bossen en zij hebben de bomen hard nodig: 0/1 pnt?

C.N.
    Gast

“In de bossen wonen ook mensen” staat letterlijk in het antwoordmodel (enigszins tot mijn verbazing weliswaar, want zo lijkt het net of de schrijver gechoqueerd is door het feit dat er mensen wonen ipv dat hun leefgebied verwoest wordt, maar ik ga een gegeven punt niet in de bek kijken).

Sarah
    Gast

Des doutes à propos de cette réponses: “mensen hebben bomen nodig om te leven”. L’élève ne spécifie pas de quel êtres humains il est question ( ceux qui y vivent donc)

Sarah
    Gast

cette réponse

N.k
    Gast

M.i. is mensen hebben bomen nodig om.te overleven hier NIET het goede antwoord. Het gaat erom dat de.mensen die er wonen hun woonplaats verliezen. Dus dat element van wonen moet erin zitten!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Reageer op: vwo vraag 15
Je informatie: